loading...
نرم افزار و بازی موبایل
علیرضا بازدید : 249 یکشنبه 20 شهریور 1390 نظرات (0)

مجموعه بازی های سه بعدی جدید و جذاب را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی ها با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ می باشند. امید است با دریافت و استفاده از این بازی ها لذت ببرید

 

Java 3D مجموعه اي از بازي هاي سه بعدي موبايل  Java

علیرضا بازدید : 200 یکشنبه 20 شهریور 1390 نظرات (0)

همانطور که قول داده بودیم از این پس نیاز های گوشی های آیفون را بیشتر در سایت قرار می دهیم.بازی فوق العاده هیجان انگیز و زیبای Red Bull X-Fighters که یکی از محبوب ترین بازی های آیفون می باشد را برای شما کاربران عزیز سایت تک موبایل آماده نموده ایم این بازی به صورت سه بعدی و از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است.

Red Bull X-Fighters v0.4.0 iPhone iPod Touch Cracked
علیرضا بازدید : 455 یکشنبه 20 شهریور 1390 نظرات (0)

مجموعه ای جدید از اس ام اس ها و شعرهای کوتاه جدید مخصوص شهریور ۹۰ عاشقانه و رمانتیک (Love sms) برای شما بازدیدکنندگان وبسایت تک موبایل (TakMobile.org) . به ادامه ی مطلب تک موبایل مراجعه فرمایید.


تک موبایل | takmobile.org

علیرضا بازدید : 713 یکشنبه 20 شهریور 1390 نظرات (0)

در این قسمت مجموعه ای از جملات کوتاه ، عارفانه، زیبا و عاشقانه از استاد شهید دکتر علی شریعتی گردآوری کرده ایم …

خدا و انسان و عشق ، این است امانتی که بر دوش ما سنگینی می کند !


www.takmobile.org

علیرضا بازدید : 579 یکشنبه 20 شهریور 1390 نظرات (0)

اس ام اس ها و شعرهای کوتاه جدید عاشقانه و رمانتیک (Love sms) برای شما بازدیدکنندگان وبسایت تک موبایل (TakMobile.org) . به ادامه ی مطلب تک موبایل مراجعه فرمایید.


تک موبایل | takmobile.org

علیرضا بازدید : 398 یکشنبه 20 شهریور 1390 نظرات (0)

مجموعه دوم از اس ام اس مخلوط شامل  اس ام اس های جوک و سرکاری جالب و خنده دار و عاشقانه و… که در سایت تک موبایل در دسترس شما قرار گرفته است.


www.takmobile.org

علیرضا بازدید : 223 جمعه 07 مرداد 1390 نظرات (0)

مشخصات کلی :
مشخصات کلی: فرم گوشی : ساده – وزن : ۱۳۵ گرم
پردازنده: ARM 11, PowerVR MBX-Lite Graphics
حافظه: حافظه داخلی ۱۶۳۸۴ مگابایت
شبکه های ارتباطی: GPRS – WLAN – Bluetooth
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی – رنگی TFT Capacitive Touchscreen – اندازه ۳٫۵ اینچ – ۳۲۰ × ۴۸۰
دوربین: ۲ مگاپیکسل
امکانات نرم افزاری: سیستم عامل iPhone OS (Mac) نسخه (iPhone OS (Based On Mac OS
سایر مشخصات: هنذزفری – زمان انتظار ۲۵۰ ساعت – زمان مکالمه ۸ ساعت

نام ها دیگر :

علیرضا بازدید : 255 جمعه 07 مرداد 1390 نظرات (0)
Sony Ericsson XPERIA X1
سونی اریکسون مدل XPERIA X1 گوشی هوشمند دیگری است که در این‌جا معرفی می‌شود. X1 یک گوشی چهاربانده است که بر اساس شبکه‌های HSDPA/HUSPA کار می‌کند. این گوشی بر اساس شبکه‌های GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 و HSDPA 850 / 1900 / 2100 / 1700 طراحی شده است و ابعادی در اندازه ۱۶٫۷×۵۳×۱۱۰ دارد. وزن آن نیز ۱۴۵ گرم است و به صورت کشویی با قوس خاصی طراحی شده. برای کار با صفحه کلید باید صفحه نمایش گوشی را بالا ببرید.
بست موب
علیرضا بازدید : 210 جمعه 07 مرداد 1390 نظرات (0)

گوشی سونی اریکسون Vivaz Pro تلفن همراهی است که برای افراد علاقه‌مند به امر مسیجینگ یا پیام‌رسانی طراحی شده است. این گوشی نیز همانند Sony Ericsson Xperia X10 Mini و Samsung Ch@t B3410W از صفحه‌ی نمایشگر لمسی به همراه صفحه کلید کامل QWERTY بهره می‌برد. این مدل جدید در حقیقت نسخه‌ی دوم Sony Ericsson Vivaz می‌باشد. این مدل جدید از مدل قبلی ۲ میلی‌متر ضخامت بیشتری دارد و از همان ویژگی‌های HD-Totting بهره می‌برد. این گوشی کاملا استایلیش و زیبا می‌باشد و کار با صفحه کلید آن بسیار راحت و لذت‌بخش می‌باشد. کلیدها در مکان مناسبی طراحی شده‌اند و اندازه‌ی مناسبی هم دارند. این گوشی از نمایشگر لمسی ۳٫۲ اینچی TFT، دوربین ۵ مگاپیکسلی، قابلیت ضبط ویدیویی با کیفیت HD، سیستم موقعیت‌یاب ماهواره‌ای (A-GPS Support)، نقشه‌های گوگل (Google Maps) و WiFiبهره می‌برد. ویژگی‌های دیگر در ادامه توضیح داده خواهد شد.

بست موب

علیرضا بازدید : 492 جمعه 07 مرداد 1390 نظرات (0)

سونی اریکسون دو گوشی جدید از سری Xperia را معرفی کرد. Sony Ericsson XPERIA X10 Mini Pro و Sony Ericsson XPERIA X10 Mini. تنها تفاوت بین آن‌ها این است که اولی به یک صفحه کلید کامل QWERTY مجهز می‌باشد. این گوشی نیز همانند Samsung B5310 CorbyPRO ترکیب خوبی را از صفحه نمایش لمسی و صفحه کلید کامل به نمایش می‌گذارد. این گوشی دارای ویژگی Timescape است که شما می‌توانید تمام پیام‌ها از هر شبکه‌ی اجتماعی را یک جا داشته باشید. صفحه‌ی خانگی این گوشی از ویجت‌های مفید و کارآمدی بهره می‌برد که با دسترسی به آن‌ها کاربر می‌تواند کارهای خود را سریع‌تر انجام بدهد. به علاوه ویجت‌های بیشتری از Android Market قابل دانلود هستند. این گوشی از سیستم عامل آندروید نسخه‌ی ۱٫۶ بهره می‌برد و بعضی ویژگی‌های آن شامل صفحه نمایش لمسی ۲٫۵۵ اینچی، دوربین ۵ مگاپیکسلی، توانایی پشتیبانی از کارت حافظه‌ی MicroSD تا سقف ۱۶ گیگابایت GPS و باتری استاندارد LI-PO می‌شود.

بست موب مرکز موبایل

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 116
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 186
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 2,314
  • بازدید کلی : 185,928