loading...
نرم افزار و بازی موبایل
علیرضا بازدید : 395 دوشنبه 21 شهریور 1390 نظرات (0)

 بازی شمشیر سوم Third Blade v1.0.0

نیازمندی ها : برای تمام نسخه های اندروید

۳ نوع شمشیر در این بازی وجود دارد که باید از آنها برای نابود کردن وشکست دادن دشمنان و هیولاها استفاده کنید. یک بازی پر از صحنه های اکشن با نبردهای بی پایان که هیجان واقعی را در آن لمس خواهید کرد.

علیرضا بازدید : 200 دوشنبه 21 شهریور 1390 نظرات (0)

بازی Swamp Defense v1.28

نیازمندی ها : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

یک بازی ساده در سبک دفاع از قلعه که برای افراد مبتدی تا حرفه ای بازی های دفاعی مناسب ایت. در راه خود با صدها دشمن بجنگید و مراحل بازی را بگذرانید.

علیرضا بازدید : 177 دوشنبه 21 شهریور 1390 نظرات (0)

بازی  PewPew 2 v1.6.9

نیازمندی ها  : اندروید ۲٫۱ و ۲٫۲

یک بازی کاملا فانتزی در سبک تیراندازی و گرافیک بسیار قدیمی . در چند کلمه می توان گقت PewPew 2 v1.6.9 بهترین نرم افزار تیراندازی اندروید است. دشمن های فراوان شما را راحت نمی گذارند. ۷ روش بازی ، ۵ سفینه فایل فعال کردن ۳ سطح دشواری ، رده بندی امتیازات چهانی همراه با نمایش دوباره بازی و موزیک پس زمینه فوق العاد این بازی را به یکی از بهترین بازی های اندروید تبدیل کرده است.

علیرضا بازدید : 299 دوشنبه 21 شهریور 1390 نظرات (0)

بازی ذهن نابغه Brain Genius Deluxe v1.31

نیازمندی ها : برای تمامی نسخه های اندروید

آیا ذهن شما قدرتمند است؟ این مسئله را ۲۳ بازی کاملا لمسی که قدرت مشاهده ، حافظه ، حساب و استدلال منطقی شما را می سنجد ، ثابت کنید. بازی سودوکو نیز در این بازی وجود دارد. این بازی مسیر کارآیی و وضعیت مهارت های ذهنی شما ردگیری می کند و به شما امتیاز می دهد. می توانید امتیازات خود را دوستانتان مقایسه کنید. این بازی قبلا برای گوشی های آیفون ساخته شده بود که هم اکنون برای اندروید نیز منتشر شده است.

علیرضا بازدید : 189 دوشنبه 21 شهریور 1390 نظرات (0)

بازی  TETRIS v1.0.27

نیازمندی ها : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

صداها میلیون نفر این بازی را در سراسر دنیا دانلود کرده و بازی می کنند. یک بازی کلاسیک در سبک شکست آجر که ما را به یاد بازی کنسول های قدیمی می اندازد. هم اکنون این باز برای گوشی های اندروید منتشر شده است. جرخش  ، لغزاندن و انداختن این مربع ها کاملا لمسی می باشد. هر چه در این بازی پیشرفت کنید و امتیاز خود را بالا ببرید در رده بندی جهانی این بازی بالا می روید و خود را به دنیا معرفی می کنید.

علیرضا بازدید : 195 دوشنبه 21 شهریور 1390 نظرات (0)

جاذبه زمین برنده است Gravity Wins Pro v1.7

نیازمندی ها : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

یک بازی کلاسیک از شرکت Andlabs  برای گوشی های اندروید. این بازی بر اسا یک بازی دو نفره طراحی شده که در آن شما باید ردیف های ۴ تایی از رنگ ها ایجاد کنید.افتادن این حلقه ها بر اساس فیزیک جاذبه زمین طراحی شده و این کار را بسیار دشوار کرده است. در حال حاضر دو نفر می توانند آن راروی یک دستگاه بازی کنندو در نسخه های بعدی امکان بازی با افراد سراسر دنیا فراهم می شود.

علیرضا بازدید : 243 دوشنبه 21 شهریور 1390 نظرات (0)

بازی Brain Jiggle v1.0

نیازمندی ها : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Brain Jiggle v1.0 مجموعه ای از معماهاییست که هوش شما را افزایش می دهد. آیا پازل را دوست دارید؟ پس این بازی برای شما ساخته شده است. معماهای منطقی در این بازی ماساژی برای ذهن شما محسوب می شوند.

علیرضا بازدید : 189 یکشنبه 20 شهریور 1390 نظرات (0)

بازی جدید و جذاب Let Go of My Banana را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Let Go of My Banana بازی بسیار زیبا و جذاب Let Go of My Banana جاوا

علیرضا بازدید : 218 یکشنبه 20 شهریور 1390 نظرات (0)

بازی جدید و جذاب Island of terror را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

Island of terror بازی بسیار زیبا و جذاب Island of terror جاوا

علیرضا بازدید : 270 یکشنبه 20 شهریور 1390 نظرات (0)

بازی جدید و جذاب Battle of Midway را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ می باشد. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لذت ببرید.

 

1943mob بازی بسیار زیبا و جذاب 1943 Battle of Midway جاوا

علیرضا بازدید : 249 یکشنبه 20 شهریور 1390 نظرات (0)

مجموعه بازی های سه بعدی جدید و جذاب را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. این بازی ها با فرمت جاوا و در سایز ۳۲۰×۲۴۰ می باشند. امید است با دریافت و استفاده از این بازی ها لذت ببرید

 

Java 3D مجموعه اي از بازي هاي سه بعدي موبايل  Java

علیرضا بازدید : 200 یکشنبه 20 شهریور 1390 نظرات (0)

همانطور که قول داده بودیم از این پس نیاز های گوشی های آیفون را بیشتر در سایت قرار می دهیم.بازی فوق العاده هیجان انگیز و زیبای Red Bull X-Fighters که یکی از محبوب ترین بازی های آیفون می باشد را برای شما کاربران عزیز سایت تک موبایل آماده نموده ایم این بازی به صورت سه بعدی و از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است.

Red Bull X-Fighters v0.4.0 iPhone iPod Touch Cracked
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 116
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 186
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 45
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 70
  • بازدید سال : 2,303
  • بازدید کلی : 185,917